2018. június 11., hétfő

Csábításból Jeles Életem a Campuson Epizód 2

Csábításból Jeles: Élet a Campuson

Epizód 2


+ pozitív válasz
- negatív válasz
/semleges

Figyelem! Hogy meg kapd az Illusztrációt a helyes választ kell nyomnod!


Ruhák



pincér egyenruha Hyun


Mr.ZaidiAmber/Prya

Karakter

A. (Leülök Chani mellé) Chani +5
B. (Leülök Melody mellé) Melody +5


Nathaniel

A. Ismered őket...? Úgy tűnt, hogy felismertek téged, és ez megijesztette őket...
B. Megváltoztál. Nehezemre esett felismerni téged. +5

A. Azt kívánom bárcsak máshogy végződtek volna a dolgaink... -10 :( (Éreztem... és mégis god...)

B. Köszönöm még egyszer, Nathaniel...

Elkísérjelek?


A. Nem, nem... Köszi! Egyedül is menni fog!

B. Um... Hát... Ha téged nem zavar (Belegondolni is rossz, hogy újra belebotolhatok ezekbe az alakokba)

Találkoztál valakivel a régiek közül?


A. Igen, Rosaval, Alexyvel ... Ha jól emlékszem már nem tartjátok a apcsolatot. +5

B. Igen, egy párral. /

Azért biztos örömmel jöttél vissza ide...Annak ellenére, hogy ez az este nem valami jól sikerült.


A. Oh, persze!. +5

B. Mondhatjuk, hogy hosszú nap volt. (A szobatársam, a hazafelé vezető út...). /

Nem megyek tovább. Nem lenne jó jel, ha már az első éjszakát a szobádban tölteném... Vagy mégis?


A. Mégis kinek képzeled magad?! +5

B. Engem nem zavarna. -5
C. Most viccelsz?  /


Edzőteremben:

A. (Jobb, ha a magam tevékenységével foglalkozom) llusztrációhoz vezet)

B. (Megpróbálom felhívni a figyelmét, hogy köszönhessek neki) 

Régóta kémkedsz utánam?


A. Nem kémkedem, csak hallottam valami zajt, és meg akartam nézni, hogy honnan jön.

B. Néhány percig kellemes látványt nyújtottál. +5
C. Nem messze futottam és fel figyeltem rá, hogy valaki nagyon lelkiismeretesen edz. -5


Aztán a gimi után komolyabban folytattam. Ez egy olyan sport, amivel kitombolhatod magad, és önvédelemre is megtanít.

A. Ühüm, de elég várnak tűnik. +5
B. Én imádom.
C. Azért meglep, hogy elkezdtem sportolni.

Biztos, hogy ebbe az edzőterembe akarsz ?

A. Ha jól tudom, ez az egyetlen a városban.
B. De még gondolkodom rajta. +5
C. Miért, meg akartad tartani magadnak az egész konditermet? -5


Hyun

Biztos veled is így lesz.

A. Remélem... Nagyon félek tőle, pedig nem is ismerem.

B. Magabiztos vagyok. Biztos menni fog. +5


Hallgatlak, mit készítsek?


A. Volt egy barackos milkshake szójatejjel, egy rövid kávé cukorral és egy csepp tejjel, és egy limonádé.

B. Lesz egy barackos milkshake szójatejjel, egy hosszú kávé cukor nélkül, de egy csepp tejjel, és egy limonádé.
C. Egy barackos milkshake szójatejjel, és rövid kávé cukor nélkül és egy csepp tejjel, és egy limonádé. +5

Még mindig jól vagy?


A. Rossz érzés, hogy minden lépésedet figyelik... +5

B. Persze, minden rendben. Meg fogom oldani...

Látod, én sosem kételkedtem benned.


A. Nem segítettél egy kicsit Clemence-nek a döntéshozásban? +5

B. Nagyon köszönöm a mai segítséged! /

Igen, csak a tiédet tartottam meg... De amúgy is csak 3 volt.


A. Ezt értem tetted? /

B. Ez nem valami fairplay...

Szerencsénk van egy ilyen motivált újonccal.


A. Igen, mondtam neked, hogy akarom ezt a melót. -5

B. Nincs órám ma reggel, úgyhogy kihasználom a lehetőséget.
C. A motivációval nincs gond, de remélem nem leszek olyan ügyetlen, mint a múltkor. +5


Mr. Zaidi

A. Hát... Szerintem mindegyik idézet helyes. +5
B. Hát... A művészet tud hazudni.
C. Hát... A művészet az igazságot fejezi ki. (Melodynak igaza volt)

Azt akarod mondani hogy a művészet szubjektív?

A. Igen, pontosan. +5
B. Nem teljesen azt.

A. Mostanában nagyon szeretem a Trónok Harcát. +5
B. Még soha nem féltem egy műalkotás láttán.
C. Mariann Abramovic alkotása: "A művész jelen van" -5

A. És Melody? +5 (Illusztrációhoz vezet)
B. Értem. Nagyon meglepett, de nem zavart . / (Ezt választva nincs illusztráció)

A. Nincs külön étkező tanároknak? +5

B. Ez az első alkalom, hogy a menzán látom.
C. Hogy van, Mr.Zaidi? +5


Clemence

A. Készen állok új dolgokat tanulni. Biztos vagyok benne, hogy nem olyan bonyolult! -5

B. Ismerem a helyet, és hamar tanulok. /

A. Sajnos mára már vannak terveim, de vissza jöhetek máskor egy próbanapra.

B. Rend...Rendben! (Nem baj, majd lemondom Rosát és Alexyt) /

A. (A Tanulmányi előadót fogadom.) 

B. (Melodyt fogadom.)


A. De, igaza van. Azonnal vissza viszem a poharat a konyhába.
B. Én úgy értettem hogy jéggel kéri a hölgy. +5 Priya

Igen, Igen jó napot!


A. Jöttem ahogy tudtam, amikor Hyun megírta, hogy kész a szerződésem. /

B. Hol írjam alá?
C. Hyun mondta, hogy szeretne velem beszélni.

Néha biztos, hogy az utolsó pillanatban hívlak majd, a forgalmasabb napokon, vagy nem mindennapi eseményekkor.


A. Azt hiszem, hogy nincs sok választásom...

B. Rendben, semmi gond... /

A. (El kéne olvasnom, mielőtt aláírom.) /

B. (Jobb lesz ha minél előbb aláírom. Érzem a rideg tekintetét a vállamon.)



Priya

Szerencse, hogy az ügyvédi karrieremhez tudnom kell érvelni. Enélkül nem lettem volna ilyen nagy segítség.


A. Szóval ezt tanítják neked az egyetemen? 

B. Azt hiszem már gimiben is ilyen voltál... +5


Valóban, de szerencse hogy a cuki kis kollégád a közelben volt...

A. Igen, ez igaz. Nélkületek nehezebb lett volna.

B. Féltékeny vagy? +5

Nem csak az a dolgom egész nap, hogy a botlásaidat kijavítsam.


A. Pedig örültem volna, ha megpróbálod... +5

B. HaHaHa, megértelek...

Még nem küldtek el?

A. Ne túlozz már! Nem voltam annyira kétbalkezes... +5

B. Igaz, hogy nélküled nehezebb lett volna...



Yele


A.(Mondjam neki, hogy nem zavar a rádió) / (Castiel lesz a rádióban)
B.(Hagyjam hogy feltegye a fülhallgatót)

A. Ismered ezt a bandát? ...Crowstorm? /
B. (Jobb ha, nem kezdeményezek semmiféle beszélgetést. Valahogy mindig csúszós talajon vagyok vele.)

Na, mit kaptál?


A. A szüleim küldtek el pár cuccot. /

B. Semmi olyat, ami téged érdekelhet.

Tisztítsd ki az enyémet, mielőtt vissza adod! Nekem sincs másik egyenlőre, úgyhogy addig megtartom a tiédet.


A. Remélem majd te is kimosod az én huzatom. Nem én hagytam a festékes dobozt a szekrény szélén. /

B. Mintha te megtennéd ezt nekem...


Chani

Igen, de a főszereplők mind diákok!

A. Nem nyugtattál meg, Chani. /

B. Valami fantasztikus humorod van. +5

Jól vagy? Mi történt?


A. Igen, Igen minden rendben.

B. "Bocsánatot" akart kérni amiért csak engem szólított fel az óra folyamán. +5

Végre nem egy olyan professzorunk van, aki a kettétört művészi karrierjéről beszél egyfolytában... Igen, ez tetszik nekem. És azt hiszem, hogy neked se közömbös...


A. Nem... Vagy is nem olyan értelemben... /

B. Van benne valami, ami felkelti az érdeklődésem. /



Alexy

Biztos vagy benne, hogy a tananyag az érdekes, és nem az aki tartja?


A. Nem, egyáltalán nem ezt akartam mondani /
B. Hát be kell vallani, hogy a tanár se rossz... /

Tudod a nevét?


A. Morgan. +5

B. Ethan.
C. Illata.

Sosem tudom, hogy kezdjek hozzá egy sráccal... Nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni. Valahogy mindig tudom, hogy mi a helyzet, mielőtt akármit is lépek.


A. Nem kell ennek kellemetlennek lennie... Azzal flörtölhetsz akivel akarsz. Nem kéne, hogy a neme akadály legyen. +5 Rosa

B. Igen, értem, hogy ez kellemetlen lehet. +5Alexy


Rosa

Elég legyen a csevegésből! (Karakternév) velem vagy, vagy sem?

A. Rendezni egy találkát Alexy és az álompasija között? Ez vicces lehet... +5
B. Nem lenne jobb hagyni, hogy a sors rendezze az útjukat?

A. Egy remek ötlet!

B. Egy nagyon rossz ötlet! /

Találunk neked valami nagyon jó pasit.


A. Na jó, egy kis segítség mindig elkél... +5

B. Azt hiszem, egyedül is boldogulok majd. -5

Biztos kevésbé lett volna vicces a fejed ha előre tudod...


A. Hogy lehet, hogy ennyire megváltozott? /

B. Ez csak egy vicc volt, nem igaz? Két perc múlva visszajön, hogy meggyalázzon és megmondja, hogy álljak el az útjából, ugye? /

Nem is mondod... Miért találkoztatok? Mit mondott?


A. Amikor visszafelé mentem a koliba, két srác rám támadt... /

B. Összefutottunk az úton.


Amber

Mond csak, hogyhogy vissza jöttél közénk?

A. Az egyetem utolsó évére jöttem vissza, de nem gondoltam volna, hogy ilyen sok régi gimissel futok majd össze... (Pláne rád nem)
B. A specializációm miatt jöttem vissza. És te, mit csinálsz itt? /

A. Ne haragudj. Nem ismerek rád nagyon sokat változtál. +5

B. Meg lep, hogy ide jössz hozzám beszélgetni. A gimiben egyetlen kellemes beszélgetésben sem volt részünk.
C. Nehéz felfogni, hogy itt vagy...

Igen, csak levelezőre járok. Modellkedem mellette.


A. Modellkedsz?! Divatbemutatókon is részt veszel? +5

B. Ez vicces, biztos voltam benne.


Miss Paltry

A. A terrortámadások. /
B. Az éhínség.
C. A tanév végig vizsgák és a stressz. /

Illusztrációk:







4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Az edző teremben ennél a válasznál:
    "A. (Jobb, ha a magam tevékenységével foglalkozom) illusztrációhoz vezet)"
    Nem kaptam meg az illusztrációt, pedig rajtam volt a ruha is. Mitől lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Moonlight117!
      Maximum LOM-nak kell lennie Nat-nál. A helyes válaszok által elvileg csak 20 lehet a mérő, így muszáj rányomni a szereplők fülnél Natanielnél a tetszik gombra, hogy felmenjen 30-ra, és akkor jön majd csak a kép.
      Üdv.: Tessa (egy másik fiókról :D)

      Törlés
    2. Én is ezt válzsoltam a ruha is rajtam volt de képet én se kaptam

      Törlés
    3. Szia! Nathnal max csak 20-ig tudod felvinni a mérőt de ha bejelölöd, hogy neked ő tetszik, akkor ad rá +10%-ot! Nekem is most ez van így van nekem most 30%-on. 😊

      Törlés